Om jag vore en häst..

..skulle jag ha varit slaktad för länge sen. Snälla, låt mina kommande barn slippa att ärva mitt immunförsvar! Har haft ont i örat till och från jag kom hem från Libanon. Jag tror vi öronbarn har rätt hög smärttröskel? Klarar man öronont klarar man nog allt! När det onda örat börjat ge sig - tog stämbanden över. Samma dag faktiskt. I lördags var det ett faktum: stämbandskatarr/inflammation är på ingång. Jag fick flera kommentarer om hur sexig jag lät med min whiskeyröst. Mitt på dagen på söndagen var rösten borta helt, det gick knappt att viska. Så sjukt frustrerande! Med tanke på mitt jobb så är jag hemma. Igår kväll tyckte jag att jag lät bättre - men nu har jag varit vaken sen 5 med hosta istället.. För att strö salt eller slicka såren - det är relativt - så köpte jag nya träningsprylar igår. Piteå är en trevlig shoppingstad. Farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!