Alive

Hej!
Jag har fått funderingar om vart jag har tagit vägen. Jag är dålig på att svara på sms, ringa och blogga, jag vet.

Men nu så.. Jag tänker faktiskt inte gå in på varför jag är ovanligt "tyst", det finns många saker att sätta fingret på.

Hursomhelst! Jag har haft en ledig dag. Sååå skönt efter en 6 dagars jobb. Men en "ledig dag" är inte en _ledig_ dag, snarare tvärtom.

Men den har varit fin och tiden försvann som vanligt. Har varit i Luleå med Maja och sedan har Jannie och Anna varit här och surrat. Tror Knut charmade dem och vice versa för han gnällde när de gick.

Jannie och Anna började jobba samtidigt som mig på Polisen. Två solstrålar som jag får skratta mycket med. Tjejerna hade med sig en födelsedagspresent (Gulle ni!): superfina skålar från Sagaform. Tack, tack, tack!

Nu ska jag göra Knut sällskap. Stackarn är helt färdig, han gjorde mig sällskap i duschen ikväll på eget initiativ. Första och sista gången måntro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!