Ballongterapi

Godmorgon onsdag!
Har precis intagit frukosten efter en morgonpromenad. Börjar först 8.45, "värsta sovmorgonen"!

Hade en sådan himla bra ledig dag igår. Jag uppfyllde verkligen "carpe diem" om jag får säga det själv. Trots att jag tog en sovmorgon till tio så hann jag städa, ta en solskenspromenad, shoppa, fika med Madde och Julia, träna, hämta och beställa tennarmband och sen fira Maja som fyllde år. Nu är vi lika gamla - i exakt fyra veckor!

Maja är för övrigt bäst på att baka, allt hon gör blir så gott och fint. En "vanlig barntårta" blir som..ni ser.

Om ni undrar vad Gabriel har i handen så är det en heliumballong som ser ut som en helikopter. Jag, hon som är rädd för ballonger, fick något infall och köpte den på stan igår (t e r a p i). Så om någon såg en tjej i rosa träningskläder med en helikopter flygandes ovanför sig i butikerna igår - det var jag.
Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!