Prince charming

Matte upp i dagen - Knut, som min ögonsten så vackert heter, älskar min resväska. Hundbädden dög inte, trots att han självmant kröp ner där två gånger. Han testade även fårpläden. Men resväskan är bäst och efter att ha lyft bort honom därifrån klarar inte mitt hjärta av det mer.

Imorgon får väskan packas upp och bäras bort, förlåt Knut.

I övrigt har resan gått som på räls, Knut har sovit som en stock och charmat hela omgivningen. Flygplanspersonalen, även piloterna, blev helg galna och på Arlanda var det väldigt många som ville hälsa. I ett café ropades såväl personal från lager, kök och servering till oss.

Jag tror han lyckades få mamma, pappa, mormor och syster på fall också?

Nä, nu ska jag sova. Har bestämt mig för att Knut inte ska sova i min säng. Jag ska åtminstonde försöka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!