Torkade bananer

Ikväll slog jag rekord i att vara hungrig.
De hungrigaste 66 minutrarna på en crosstrainer någonsin. Magen skrek bokstavligen. Min kollega sa att jag skulle glömma bort det efter ett tag.. ELLER HUR! Fokusen och orken var inte på topp, men jag var ju tvungen att se klart Halv åtta hos mig - som om det gjorde det bättre?

Jag bokstavligen kastade mig över kylskåpet när jag kom hem. Jisses..

Fick bli en snabb påfyllning bestående av:
- lätt a-fil
- lättkeso
- ihopplockad müsli: dinkelpuffar, quinoapuffar, branflakes, infrö, mandel, cashewnötter och hasselnötter.

Toppat med torkade bananer som jag har torkat själv.
Smakar väldigt annorlunda jämfört med torkade bananer man köper i affären.
Jag har inte riktigt vant mig, det är som gott, men det smakar väldigt mycket.

Anyway, ett hett tips är att röra ner keso i fil. Namnamnam!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kul med egna torkade bananer! Har du torkat dem med någon extra tillsats? Tänkte i köpestorkade är det ju honung, inte så bra. Men torkade bananer är ju gott så man kanske skulle testa :-)... Är det svårt?

2012-05-16 @ 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!