Fridag.

Idag har jag äntligen fått vara ledig, sååå himla skönt. Har tagit dagen som den kommit och haft kvalitétstid med Knut. Hade faktiskt inga planer på att lämna lägenheten mer än för promenader och träning. Så skönt - och ovanligt för att vara mig!

Annars då..
Jag har fått underbara nyheter då mina axlar har lättat på olika sätt. Och all den positiva energin fick följa med på gymmet där jag ökade i bröstpressen. På senaste har jag varit öm och trött i kroppen, men nuså- det gäller att utnyttja energin till rätt saker (och ta vilodagar!)

Avslutade dagen med en myskväll med Tove som är uppe. Fruktsallad med vaniljkvarg (vaniljsocker, lite honung och kvarg) stod på menyn. En nattpromenad under stjärnorna och nu ligger vi här: jag och Knut.

Förhoppningsvis råkar han inte snubbla över mig klockan 6 på morgonen igen. Han lyckades med den bedriften imorse då han skulle krypa tätt vid mitt huvud och snubblade in med tassen och tyngden i ögat. Mycket blod för att vara från ett så ytligt sår. Tjusigt!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!