Thailand?

Men hallå där!

Ligger på min onödigt stora för att inte tala om hårda hotellsäng. Är rätt mör i kroppen efter resan - och den är inte slut än.

Vet ni vad? Jag är i Thailand. Landade på otroligt vackra Koh Samui för 5 timmar sedan och har sedan dess gått omkring med en lättnad och ett leende på läpparna.

Imorgon börjar den riktiga resan, klockan 7.15 kommer min taxi som ska ta mig till hamnen. Jag som har fobi för vatten känner en liten ångest, men får se det som terapi. Hoppas båten är stor!

Den "riktiga resan" kommer bli spännande, men jag är lite nervös. Skräckfylld förtjusning kan man säga.
Kort sagt så ska jag till ett retreatcenter där min kropp ska renas psykiskt och fysiskt. Okej, det där lät lite konstigt. Men.. Ni får höra sen. Jag vet att det är många nyfikna - för att inte tala om många som inte ens visste om att jag skulle åka.

Så.. Godnatt från Thailand.

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!