Dagen till ära

Nu har jag varit o sprungit 7km på bandet,
sjukt trist att springa inne eftersom solen skiner.
Men om mitt knä ska palla resten, så får vi köra sakta men säkert.
Det var nog att vänja sig från barkspår till löpband, asfalt slår för hårt.
..men det kommer!

Sitter nyduschad och pigg. och väntar på att Frida ska ringa,
då ska jag springa över och bjuda på mina muffins.







Mmm!


Sliten jag i Leeds  vs. pigg jag idag

Dagen till ära har jag min älskade Björn Borg t-shirt som jag hittade
på Westmans herravdelning förra sommaren någon dag innan jag
åkte till Leeds. Den är så skön och snygg, vad jag har saknat den!

Nu ska jag springa över till Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!