Dangerous Goods

Typiskt mig, sömntuta nummer 1.
Skulle bara vila lite efter den goda maten jag lyckats slänga ihop,
vitlöksmarinerad entrecoté, hasselbackspotatis, pepparsås och grönsallad.

Sen ville jag inte bli väckt utan sa att jag skulle vakna själv,
så kring kvart över nio kliver jag upp. Det var den kvällen.
Är inne i en trött period just nu, tror jag.

Har ju haft en ledig helg, det har inte hänt på läääänge,
Sovit länge, tränat, träffat Anne, grattat Kajsa, sett handboll.
Och påbörjat Criminal Minds-boxarna.
Så jag borde vara utvilad..!
Men jag känner mig nästan ännu segare efter helgen.
Någon som har tips på att piggna till?


Så innan jag kryper till kojs...

..måste jag bara säga att jag älskar mitt halsband från Dangerous Goods!
Och att 60 kr går till kampen mot trafficking gör det bara bättre.

En perfekt present och en god gärning, finns här:
Dangerous Goods

..måste också ge en puss till min Gustav som köpt superfina tulpaner till mig idag!

PUSS!
och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!