Designa din väska

Lite väskyra såhär på morgonkvisten.
Hittade en superfin väska på nelly, som jag är sugen på.
Bra pris och en bra storlek. Men jag ska rensa i mina väskor först.
Ikväll blir det nog att rensa lite allt möjligt i garderoben..

fin va?

Och sen ramlade jag in på Longchamps hemsida,
där kunde man designa sin egen väska!
Man kan brodera in sitt namn i tyget, sina initialer i lädret, välja färg på väskan
och på metallen.
Dock så vill jag ha en neutral, typ svart, khaki eller brun. Så min är inte så kul.
Men det är någonting kan tänka mig att önska i födelsedagspresent.
image142


Kommentarer
Postat av: Elin

jag jobbar ju bara 75% nu... det är väldigt behagligt. Blev utbräbd för ca ett år sedan..

2008-04-28 @ 09:48:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Veronika

Det där med att designa egen Longchamp har jag provat för några år sen! Kul att göra något lite eget :)

2008-04-28 @ 12:41:18
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!