Festival-ångest

..påtal om gbg (f.d inlägget), så unnar jag mig ledigt eftersom jag har lovat
att jobba hela sommaren.. och nu när jag tänker på sommaren får jag lite ångest.
Leeds festival 2008?!
Nej, det blir nog inte Leeds i år för mig, blir svårt att få tiden att räcka till.
Det svider eftersom förra året var bland det roligaste jag någonsin gjort!
Jag och Sebbe, 9 dagar i England, började med 2 nätter i vackra Leeds,
sen 4 dagar med sol, bra band, festivalkäk, härliga människor och fylla.
Fall out boy, Nine inch nails, RHCP, Panic at the disco, The sounds (heja Sverige!)
Smashing pumpkins, Billy talent, Gym class heroes osv.
Vi var smarta nog i dimman att missa en hel del som vi sedan deppade ihop över.



Sedan begav vi oss i dimman mot London, resan minns jag inte mycket av.
I London stannade vi i 3 dagar, bodde vid Hyde Park och bakisshoppade
sjukt mycket kläder, samtidigt som Sebbe hade feber och jag öroninflammation.

Dock kan jag glädja mig med att årets lineup inte slår förra årets.
..men ändå..skit!

Sen så saknar jag Sebbe supermycket! Kom hem någon gång!
Han befinner sig i Honduras sen januari någon gång..suck!


En "puss" till dig vännen! (haha)

Kommentarer
Postat av: Sabrina Nilsson

svar: wiho :) håll tummarna hihi, vinnaren meddelas imorgon kväll!

2008-04-17 @ 23:27:29
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!