Nytt

Gårdagen började dåligt, men sedan blev den hur bra som helst!
Telia ringde och berättade att jag hade blivit godkänd om att få en ny mobil.
Så jag fick med mig Kajsa till Luleå där vi käkade thailunch och gick runt lite.
Sen hämtade jag min nya telefon, valde en w890(mocca), superfin!
Sen virrade vi runt o handlade mat och sen bar det hemmåt för jag skulle jobba.
Men så blev det inte, något hade blivit fel så jag fick åka hem, men betald ändå.
Så då kunde jag avnjuta min otroligt goda biff m.babmbuskott-gryta med Gustav.
Sen for jag o tränade och sen kilade jag o Sofia över till Emilia o surrade.
Perfekt!

Min nya pärla


Ringen köptes på Pilgrim igår.

Nu ska jag kila iväg o jobba hela dagen.
Ha en bra dag, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!