Ojsan!

Jag fastnade här i träningskläder, jag skulle vara där tio,
nu är klockan halv elva!

Fastnade på kyssjohanna, väldigt lätt hänt.

Believe-halsbandet från DIsney Couture är en favorit.
Dock vet jag inte om jag vill skippa stjärnan och fen?
Vore fint med ett där det bara står belive



Dessa vingar från CC Skye hade passat mig perfekt till sommaren.
Jag ska satsa på att bli brunt och då blir silver perfekt.


Påminner väldigt mycket om halsbandet jag redan har som jag köpte
i göteborg, mars 07. Jag gillar det där med vingar.
Dock är detta inte äkta guld så färger börjar ge med sig.. jag hatar sånt.


Nu måste jag verkligen kila..

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja, jag blev jättenöjd med väskan! En stort plus var att få initialerna på väskan, då kan ingen ta fel :)
Klänningen med fjärilar från H&M, hittade jag i butik på dividedavdelningen.. 149 kr. Som hittat!

2008-04-29 @ 13:02:16
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!