Vila är överskattat

Full rulle idag!
Min första lediga dag sen förrförra fredag, men att vila är överskattat.
Väcktes av kära mamma, vaknade till med en kopp té och digetsive med bonjour.
Sedan till vårdcentralen, hem och packa, ta en kopp kaffe med bla mormor.

Sedan sprungit på bokrean. Det började med en korg med ca 10 böcker, slutade med bara 5 böcker "rikare" : 
  • "Kladdkakor"- i stort sett endast pga den innehöll chokladmoussetårta!
  • "Nalle Puhs Klok-bok"- bra pepp
  • "Bibeln, en bok om mina vänner"- bara för att.
  • "..och jag vill leva"- självbiografier är bäst
  • "Gi metoden"- ..som jag inte förstår någonting av!

image13

Hämtat ut biljetterna till på lördag,
Smashing Pumpkins lördag 1:a mars, kl 19.30 @ Hovet
JAG LÄNGTAR!

Äntligen stod det kyckling på menyn, med en super god risotto/sallad.
En liten chokladbit på det hela, sen är Britta nöjd.



Är hemma och packar, försöker iaf.  Svårt att packa lätt,
Men väskan ska rymma allt de nya sen, tur att den är stor!
Med tanke på allt jag rymde att ta med från Indien så är det iof lugnt.

Ska snart åka till Gustav och krypa till kojs, i några timmar.
Planet går 06.45 till sthlm imorgon..uh

Kommentarer
Postat av: hej

trevlig resa! chokladbok!!!!

2008-02-27 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!