Shopping, bal, fest och sjuka.

Ursäkta den dåliga uppdateringen.
Har haft en fullspäckad helg.

Igår vaknade jag upp, riktigt hes men jag mådde annars bra.
Kaffe i solen med mormor och mamma,
sen gick jag och mamma på stan på jakt efter shorts.
2 par shorts, en oversize t-shirt och ett par leggings blev det.
Shortsen är bäst, man kan ha dem korta eller längre(som på bilderna)
och att jag skule köpa ett par knallrosa var väldigt otippat!


Sedan kilade jag och Stina på balen för att kika på framförallt
Henke, Lisa, Emma och Linnea. Och de var så snygga!

1.  Lisa och Henke
2. Jennifer(m. kavaljé) med hennes superfina klänning som hon hade sytt själv!
3. Emma och Linnea. Så snygga tjejer!
4. Henke triiiivs.

Sen skulle jag bjuda Stina på middag.
Men det slutade med att pappa fick fixa maten,
grillad fläskytterfilé, pommes, supergod sallad och sås.
Så det blev inte bara jag och Stina, utan mams, paps o Erik som åt också.

Sen var det dags för fest, en liten överraskningsfest åt Stina.
Hon trodde jag hade bjudit in mina kompisar..
och hon blev gode förvånad och glad när hennes kompisar klev in!
Förfest hos mig, in i dimman och sedan Bodensia. Haha, ja..herregud.
En lyckad kväll iaf!







1. Julia och Emma
2. Två snyggingar, Kajsa och Stina
3. "seriös" bild på mig och Stina, jag älskar min ballongklänning!
4. Mindre seriös bild.

Imorse när jag vaknade till liv, så var rösten inte bättre och halsen är öm.
Lite feber på köpet. Skulle börja fyra idag, men det var inte aktuellt.
Är sjukskriven imorgon också, så nu får rösten vila.
Har dock pratat med Frida i nästan 1 timme i telefon, och inte alls varit
så tyst som jag egentligen borde. Jag gillar att prata!
Stina var förbi, och vi pratade inte mycket. Vi la oss i min säng och vips så sov vi!

Och nu tänker jag sova igen..för jag vill bli frisk!
Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!