Det du har längtat efter.

Såja, en liten uppdatering om min lilla tripp.
I torsdags vid nio på morgonen landade jag i gbg.
Mötte upp Stina(äntligen!) och sedan var det shopping som gällde.
Vid tolv fick jag äntlingen sömn, efter att ha varit vaken i 20(timmar!)



Vilket även gällde på fredagen, efter att fått sova och sedan tagit en morgonpromenad, hurtiga som vi var..en dag.
Sen efter shoppingen  var det fest som stod på schemat.
Middag på Vasastan och ett x antal glas vin, (25 kr glaset, jatack!)
Sedan ut i dimman och vi bestämde oss tidigt på kvällen att besöka Gretas,
vilket jag verkligen inte ångrar! En otroligt härlig gayklubb. Det var så himla kul!



På lördagen var det tungt, VÄLDIGT tungt. Jag väckte Stina vid halv12,
på med kläderna och ner på stan igen.
Sedan var det middag på Vasastan igen, där vi träffade Anna-Helene och Jonne,
kul att stöta på folk som man känner!
Sedan gick vi på Sticky, där var det sjukt bra musik och vi var på topp..kanske lite mer.



Söndagen bestod av packning, baksmälla, snabbis på stan där vi träffade Kajsa.
Sen en 6-timmars bussresa till Stockholm, jag var typ död så mig gjorde det inget.
Tågbiljetterna var slut, och våran packning hade varit dyrare än att ta taxi, typ.
I min verkligen SUPERstora väska hade jag ca 11-12skor(inte bara mina!) och
utöver det så hade jag ju alla kläder och sånt. Så den gick knappt att lyfta.

Men jag är sjukt nöjd med min lilla tripp, vi hade det så himla kul!
Jag hade ingen hemlängtan, utan hade gärna stannat ett tag till..
Så jag har med mig mycket fina minnen och framförallt kläder hem!
Och ja, de åker upp här så fort de åker upp från väskan!

Kommentarer
Postat av: hanna

va ku ldu verkar ha haft det :D
men blev det inget liseberg?

2008-05-20 @ 22:47:01
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!