Kan någon hjälpa Stina?

Min kära kompis Stina är på jakt efter en låt hon hört på radion.

9:24pmStina

det finns en låt

som är värsta poppig, som spelas på radio men jag vet inte vem som gjort den

för deet är som ingen man bara jahaa det är den eller dom

9:23pmBritta

kille eller tjej?

9:24pmStina

vet inte ?

9:25pmBritta

okey

9:32pmStina

har du nån aning om vad det kan vara för låt?

9:33pmBritta

nix hahahaha


Nu får ni hjälpa, ni vet att den är poppig, det kan vara en kille eller tjej. Så svårt borde det ju inte vara! (haha)

Haha, förlåt Stina! Du gjorde min kväll mitt i cupcake-ångesten.


 

9:41pmStina

om du hör den o vet vad det är säg det


Kommentarer
Postat av: Julia

Kan det inte vara Starpilots - Higher? Där kan man inte riktigt höra om det är en tjej eller kille. För den spelas ju hela tiden på radio :)

2009-03-12 @ 10:10:07
Postat av: Britta

bra Julia!

ska höra med Stina : )

2009-03-12 @ 12:08:21
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: stone

Jag tror inte det är den faktist. Tänk som lite EMD över det hela.

2009-03-12 @ 20:23:17
Postat av: Anonym

Jag vet vilken det är nu! Lyssna på RIXFM en hel dag för att få reda på det :P moahahaha!

2009-03-14 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!