Paper'et?

Nu ska jag ut på äventyr.
Jag ska försöka hitta Akelius huvud-kontor, hur det nu ska gå.
Det här med kartor är inte min grej helt enkelt..
Så någon av mina kära vänner lär få ett upprört samtal av en vilsen tjej som yrar omkring på Umeås gator. (var redo genom att ha hitta.se uppe!)

Sen ska jag möta upp min kära grupp, som alla andra dagar.
Om 1 vecka har vi seminariet och på torsdag ska paper´et in.
Ett paper, flera paper. Det där "paper'et"? Hur säger man?


Idag är jag grå och slapp.
Ett par sneakers åker på, för ovanlighetens skull.

Kommentarer
Postat av: Julia

Heter det inte pappret? svårt det där!

2010-02-08 @ 17:04:56
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Britta

Ja alltså vi ska lämna in ett sk. "paper" inte "papper"

Tänkt dig papper på engelska typ.

Ett paper..men flera? : )

2010-02-08 @ 19:55:12
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!