10 av 10

Nu är jag inne på mitt sista arbetspass, 10 av 10.
Är ledig fram till tisdag eftermiddag - 6 dagars ledighet!

Gårdagen var kanon.
Efter jobbet tog jag en lunch med Kajsa på Oregano, jag blev positivt överraskad av maten.
Sedan for jag och Stina till Luleå, för shopping och en cappuccino i solen.
Och jag kom hem med flera påsar och ett leende på läpparna.
(tack Stina för att du är så bra att shoppa med, och i allmänhet också!)

Jag hann även med att baka jordnötsdrömmar, innan Stina och Kärran kom över för att ta ut mig på en långpromenad.
2 timmar senare sjönk jag ner i soffan bredvid mamma.
En fullspäckad dag, eller nä..en underbar fullspäckad dag!



Idag då?
Efter att ha jobbat klart ska jag springa lite ärenden på stan.
Gabriels födelsedagspresent ska köpas och helgen ska planeras.

Ikväll vill jag stå för maten, är sugen på vitlöksstekt halloumi.
Vin och trevligt sällskap står på schemat också.
"Jag känner att jag har en bra vecka.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

besök på syssen idagf?

2010-07-14 @ 10:42:17
Postat av: Britta

Ja, Stina, det måste vi : )

2010-07-14 @ 10:46:57
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!